PYTANIA

1. Czy jest to tylko sklep internetowy ?

Nie, Salon Obrączek, a wcześniej firma Baga to przede wszystkim salon stacjonarny zlokalizowany w Skoczowie przy ulicy Poprzecznej 1.
 

2. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia na wybrane produkty można składać na kilka sposobów:

  • przez witrynę: www.salonobraczek.pl, przy wybranym produkcie jest button z napisem "złóż zamówienie",
  • e-mailem na adres: info@salonobraczek.pl,
  • osobiście w salonie firmowym,
  • telefonicznie pod numerem: +48 33 858 45 00 oraz +48 506 174 111.

Zamówienia składane telefonicznie lub w salonie firmowym można realizować od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 20.00 oraz w sobotę 10.00 - 15.00.
Uwaga! Zamówienia do rozpoczęcia realizacji wymagają wpłaty zaliczki.
 

3. Czy mogę zwrócić zakupione produkty? 

Tak, jeżeli po dostawie produktu zakupionego poprzez witrynę internetową Salonu Obrączek uznają Państwo, że nie spełnia on Waszych oczekiwań, do 10 dni od otrzymania przesyłki, można go nam odesłać, bądź oddać w naszym salonie firmowym.
Jedynym kosztem w takim wypadku będzie przesyłka.
Należy pamiętać, że:

  • nie odbieramy przesyłek wysłanych na nasz koszt,
  • nie muszą Państwo podawać przyczyny zwrotu,
  • nie można zwrócić produktów wykonywanych na specjalne zamówienie oraz z wykonanymi na indywidualne życzenie przeróbkami lub napisami (w szczególności: wszystkie obrączki, wyroby grawerowane lub personalizowane według wytycznych klienta, wyroby przygotowywane według wytycznych klienta i projektowane na jego życzenie, wyroby, w których na życzenie Klienta dokonano zmian, np. oprawiono nietypowe kamienie lub które wykonano w nietypowych rozmiarach czy kolorystyce, wyroby na których wykonano napisy).
  •  

4. Czy na towary zamówione poprzez witrynę internetową Salonu Obrączek otrzymam dowód zakupu i gwarancję?

Tak. Do wszystkich wyrobów zakupionych w naszym salonie załączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Dokument ten stanowi podstawę do udzielania gwarancji na wady powstałe z winy producenta.
 

5. Czy zapewniacie serwis posprzedażowy?

Wszystkie obrączki i pierścionki zakupione w Salonie Obrączek są serwisowane w naszej pracowni jubilerskiej, co znacząco ogranicza koszty oraz skraca czas ewentualnych napraw. Naprawy gwarancyjne obrączek i pierścionków zaręczynowych realizujmy u ich producentów.
 

6. Czy do cen podanych na witrynie internetowej Salonu Obrączek doliczane są dodatkowe koszty?

Wszystkie ceny w salonie są cenami brutto. Koszty wysyłki towaru na terenie kraju, są wliczone w cenę produktu.


7. Czy mogę gdzieś obejrzeć prezentowane wyroby na żywo?

Tak. Część obrączek i pierścionków zaręczynowych z naszej oferty można obejrzeć w Salonie Obrączek zlokalizowanym w Skoczowie.
 

8. Czy istnieje możliwość skrócenia czasu realizacji zamówienia?

Towary takie jak obrączki czy niektóre pierścionki zaręczynowe są wykonywane na indywidualne zamówienie. Każdy towar ma przypisany czas potrzebny do zrealizowania zamówienia podany przy opisie produktu. W większości wypadków istnieje możliwość zrealizowania zamówienia szybciej. W celu ustalenia szczegółów takiego zamówienia prosimy o kontakt z zapytaniem o konkretny produkt, rozmiar oraz podanie oczekiwanego czasu dostawy.
 

9. Jakiej próby są wyroby oferowane przez Salon Obrączek?

Większość oferowanych obrączek i pierścionków zaręczynowych ze złota posiada próbę 585 czyli tzw. 14 karat. Ta próba zapewnia najlepszy stosunek ceny, jakości, barwy i trwałości. Większość wyrobów możemy wykoanać także w próbach 333 i 750.
Każdy wyrób ma w opisie precyzyjnie wskazaną próbę oraz możliwość jej zmiany.


10. Czy na przesyłce będzie zaznaczone, że pochodzi ze sklepu jubilerskiego?

Nie. Nie będzie na niej logotypu, ani żadnych innych przesłanek, które mogłyby zasugerować, że w środku może być biżuteria. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i wszelka odpowidzialność materialna za paczkę, aż do momentu jej odbioru przez klienta spoczywa na Salonie Obrączek.
 

11.  Kiedy poniosę koszty naprawy?

Koszt naprawy poniosą Państwo wówczas, gdy uszkodzenie obrączek lub pierścionków zaręczynowych nastąpiło w sposób mechaniczny. Wygięcie wyrobu powoduje naruszenie jego konstrukcji, a osadzone kamienie na skutek takiego skrzywienia wypadną - najczęściej od razu. Uszkodzeniem mechanicznym możemy też nazwać głębokie zarysowania, które powstały w wyrobie na skutek otarcia. Do dobrych praktyk w czasie normalnego użytkowania obrączki lub pierścionka należy zdejmowanie jej do prac wykonywanych rękami. Wówczas unikną Państwo uszkodzeń i dodatkowych kosztów naprawy.